Merhaba,

<merak>
bu guvenlik duvarinin(OpenBSD) teknik ozelliklerinin yeterli
olmamasi(?) sebebi ile mi yoksa yonetim vs zorlugu ile mi
degistirilmesi istendi.
</merak>

Bu uptime'i saglarken makinenin hic guncellenmedigini goruyoruz. Oysa
3.4'den bu yana oldukca fazla ozellik ve guvenlik yamasi
geldi(http://www.openbsd.org/errata34.html).

Yine de bu seviyede bir uptime'i gormek guzel:).