Merhaba; ripe.net den IP niz icin dns delagation seceneginde DNS sunucunuz cikiyorsa ve herhangi bir DNS sunucusundan IP niz icin PTR sorgulamasi yaptiginda sorun gorunmuyorsa tamamdir. zone dosyanizi goremedim, loglar da pek aciklayici olmadi. Ancak benim PTR kaydinda yasadigim en buyuk sorun zone dosyasinin tarih formatiydi. ripe sizden zone dosyanizin kesinlikle standart olmasini istiyor. refresh time lardan update time lara kadar standart olmasi gerek. ripe.net den bu konuda ilgili dokumana bakabilirsiniz. Elimin altinda da su an icin ornek bir ptr dosyasi yok. zone dosyanizi gonderirseniz benim de elime ornek ptr elime gectiginde karsilastirip bakabiliriz. Tabi liste uyelerinin elinde de ptr zone kaydi varsa daha hizli olabilir. iyi calismalar Afsin Taskiran

Sinan writes:
Afsin bey ,
   ip ile ilgili gerekli bütün işlemler yapilmiştir, sadece zone
dosyalarında ne gibi işlemler yapılacağı konusunda bilgiye ihtiyacim var ek olarak ilk attiğim post taki hatalar da mevcut, o konular hakkındada bilgi
verirseniz sevinirim saygılar...

Afsin TASKIRAN
EnderUnix Core Team Member
EnderUnix SDT ~ Turkey