From: Murat Balaban [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, January 02, 2007 9:53 PM
To: Abdullah OZTURK
Cc: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] Fatal trap 12: page fault while in kernel mode

Merhaba Abdullah bey,

STABLE branch'den mi guncelleme yapmistiniz, yoksa patch branch'dan
mi? STABLE branch'den guncelleme yapmis idiyseniz, bir bug'a rastlamis
olabilirsiniz. Eski cekirdegi restore edip birkac gun sonra tekrar
guncellemeyi deneyebilirsiniz. O sure icinde bir bug varsa buyuk
ihtimalle giderilecektir cunku.

Eski cekirnegi restore etmek icin:

Boot Manager'de

boot kernel.old

yazip enter'a basin eski cekirdekle acacaktir.

makina acildiktan sonra, root olarak login olduktan sonra:

mv /boot/kernel /boot/kernel.broken
mv /boot/kernel.old /boot/kernel

Eski kernel default kernel olarak ayarlanmis olacaktir.

selamlar

--
Murat,
http://www.enderunix.org/murat