SQL LITE i kullanabilirsin access tarzi bir yapisi var

http://www.sqlite.org/

  ----- Original Message -----
  From: Cahit Güçlü
  To: freebsd@lists.enderunix.org
  Sent: Wednesday, January 03, 2007 1:45 PM
  Subject: RE: [FreeBSD] access dosyasini veritabani olarak kullanmak

  Teşekkür ederim.

  Access veritabanını sadece üzerinde çalıştığım bir sınav uygulamasında
kullanmak istiyorum. Verileri sürekli sunucuda tutmak yerine sadece
kullanılacağı zaman sunucuya koyup işi bittikten sonra kaldırmayı planlıyorum.
Böylece istek dışı erişimleri engelleyebileceğimi düşünüyorum. Diğer
uygulamalar için zaten mysql kullanıyorum.

  Cahit güçlü