Merhaba,

snort kurallari artik uyelik ile dagitiliyor. Bir mail ile uye olup
http://www.snort.org/pub-bin/downloads.cgi  adresinden guncel kurallari
indirebilirsiniz

Bleeding Snort kurallari da http://www.bleedingsnort.com/ adresinden
edinilebilir.

Kendi kurallarinizi yazmak ve Sensor yonetimi icin icin Windows ortaminda
GUI kullanmak isterseniz IDS Policy Manager isinize yarayabilir.

(http://www.activeworx.org/)

ps: ACID artik aktif olarak gelistirilmeyen bir proje, bunun yerine ayni
yapi uzerine gelistirilen BASE'i kullanabilirsiniz..(
http://sourceforge.net/projects/secureideas/)