Bu da gusel.. Oysa bende ayni surum Firefox kullaniyorum ama browserdan
baktigimda ASCII formu dikatimi cekmemis.

nic.tr ye de bosuna laf attim gibi neden? cunku dnsstuf ile nic.tr de ASCII
formali farkli... ilk defa karsilastim. Firefox nic.tr ile ayni ASCII
veriyor. Bildirmem gerekio nic.tr ye

bilgiler icin tesekkurler