  From: Mesut GÜLNAZ
  To: freebsd@lists.enderunix.org
  Sent: Tuesday, February 13, 2007 9:04 AM
  Subject: RE: [FreeBSD] proftp

  Upload yapacakları dizin yani home larının izinlerini kontrol edin.

  Örnek: mesut kullanıcısı için home /home/mesut ise ki bunu vipw den görebilir
siniz.

  #ls -l /home

  Hemen hemen Şu şekilde olmalı

  drwxr-xr-x mesut wheel XXX XXX

  şeklide olmalı. XXX lerin konu ile alakası yoktur.

  Bunu kontrol edip çıktıyı gruba atabilirseniz belki daha yardımcı
olabiliriz...