Mesut GÜLNAZ yazmış:

Ports yapısı size sadece hangi programların hangi versiyonlarının olduğunun bir listesini verir. Ve kurmak istediğinizde yine içerisinde ki conf dosyasından bilgi alarak sitesinden indirir ve sizin istediğiniz paramatreler ile kumanıza olanak verir. Yani kurulum paketini barındırmaz. O sebeple ports u internet bağlantınız olmadan kullanamazsınız. Ancak ilgili paketleri distfiles a elle atarak ki bunu herhanhi bir yolla yapabilirsiniz kurulum gerçekleştirebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgiyi http://www.enderunix.org/slides/FreeDays2004/FreeBSD_Paket_Yonetimi.pdf adresinden edinebilirsiniz.

İyi çalışmalar...

*From:* Hüseyin ERSOY [mailto:[EMAIL PROTECTED]
*Sent:* Tuesday, March 06, 2007 4:13 PM
*To:* freebsd@lists.enderunix.org
*Subject:* [FreeBSD] openoffice kurulumu hk.

Merhaba arkadaslar, yeni bir freebsd kullanıcısıyım.

Freebsd nin ports olayını internetim olmadan nasıl güncelleyebilirim, nasıl program kurabilirim. Openoffice'i kurmayı denedim olmadı, openoffice'in sayfasından kurulumunu indirdim. Fakat setup ını bulamadım. Nasıl kurabilirim. Veya ports içinde bulunan programları internet bağlantım olmadan nasıl kurabilirim.

Teşekkürler

İyi çalışmalar

http://www.eset.com

Selamlar,

Ben size Paket yönetimi daha iyi olan ve ilk alışmanız açısından PCBSD'yi öneriririm.. Paket yönetimi daha basit ve KDE masaüstü ortamı ile geldiğinden pek zorluk yaşamazsınız.

İyi çalışmalar,
Onur Yerlikaya

Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd

Cevap