Merhaba,

Sorunun DNS ile ilgili olduğunu düşünmüyorum. Modern MTA yazılımları,
bir domain'in MX kaydı yoksa direk A kaydına SMTP bağlantısı kurmaya
çalışır, başarılı olursa postayı oraya gönderir.

Bu durumda, incelemeniz gereken yerler biraz değişiyor.

* /root dizininde .forward isimli bir dosya var mı? Yoksa içerisinde
herhangi bir e-posta adresi yazarak bu dosyayı oluşturun. Böylece root'a
gelecek e-postalar belirttiğiniz adrese yönlendirilecektir. Bu şekilde
sistem çalışırsa, .forward dosyasını silip MTA loglarını inceleyin.
Sorun muhtemelen orada bir yerde yazıyordur.

* /etc/aliases dosyasını inceleyin. root kullanıcısına gönderilen
postalar başka bir kullanıcıya veya eposta adresine yönlendiriliyor
olabilir. Ayrıca /etc/aliases kısmında bir değişiklik yaparsanız
newaliases komutuyla bu dosyanın HASH şeklinde güncellenmesini
sağlamalısınız (newaliases komutundan emin değilim, postfix'de böyle
diye yazdım, muhtemelen sendmail'de de aynıdır veya benzer başka bir
komut vardır).

* son olarak yukarıda yazdıklarımda sorun görünmüyorsa, ve /etc/aliases
dosyasında root kullanıcısına ait bir yönlendirme
bulunmuyorsa /root/.forward dosyasına;

[EMAIL PROTECTED]

şeklinde bir adres ekleyerek deneme yapabilirsiniz.

Sevgiler.

--
Cafer 'cfb' Şimşek
http://cafer.org/