Fatih Ekrem Genc <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> VESA devicesi varsayilan ve tüm grafik kartlari ile calisa bilen bir
devicedir..tam olarak grafik kartiniz ney ise ona göre gerekli ayarlamalarini
yaparsanizgrafik kartinizdan daha iyi performans alirsiniz....
> kurcalamaniz gereken dosya bu /etx/X11/xorg.conf

xorg.conf dosyası bana yazdığınızda sistemimde bulunmuyordu, nasıl oluyorsa X,
xorg.conf olmadan da çalışıyormuş. Tavsiyenizden sonra otomatik şekilde
xorg.conf oluşturdum ve içine gerekli ayarlamaları yaptım. Şimdi Fluxbox'ımı
1400x1050 çözünürlükte sorunsuz kullanıyorum fakat hala aynı komut aynı hatayı
vermeye devam ediyor.

Belki yararı olabilir diye "vidcontrol -i adapter" çıktısını yapıştırıyorum...

fb0:
    vga0, type:VESA VGA (5), flags:0x700ff
    initial mode:24, current mode:24, BIOS mode:3
    frame buffer window:0xb8000, buffer size:0x8000
    window size:0x8000, origin:0x0
    display start address (0, 0), scan line width:80
    reserved:0x0

Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd

Cevap