Ozgur EKE wrote:
Öncelikle tesekkurler...
Paketlerin baska bir makineden gecme ihtimali yok tek makine ve üzerinden cıkış yapıyorum denemek icin, benim msn de yazdığım mesajlar webden baktığımda düzgün olarak gözüküyor msn adresimde gözüküyor fakat karşı tarafa ait msn adresi ve yazdıkları bilinmeyen cıkıyor, ayrıca makineyi sil bastan tekrar kurdum fakat aynı olay başıma geldi mysql ile ilgili bir sorun olabilir mi ?

11.05.2007 tarihinde *Murat Balaban* <[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>> yazmış:

    Merhaba,

    On Fri, May 11, 2007 at 01:15:37PM +0300, cihan k?me?o?lu wrote:
> [...]
    problem yok,

    Unknown olarak goruyorum dediginiz nedir acab?, scanhill'in ekrana
    bastigi mesajlarda mi
    yaziyor?

    Cihan'in da belirttigi gibi, makinanizin gelen giden paketleri
    goruyor olmasi
    lazim, bundan emin miyiz?

    --
    Murat
    http://www.enderunix.org/murat/

    1st Turkish Conference on BSD systems:
    http://www.bsdcontr.org

    Listeye soru sormadan once lutfen http://ipucu.enderunix.org
    sitesine bakiniz.

    Cikmak icin, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
    <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
    Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi:
    http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd

If ain't broke , dont fix it
Saygılarımla
Ozgur EKE
durumun mysqlde olabilecegini dusunuyorsaniz eger scanhilii mysql desteksiz kurun ve ciktilari ekrana basarak deneyin isterseniz birde

Iyi calismalar

Cevap