*Shoutcast* ile yayin isini cozdum network e yayin yapiyoruz...sorunsuz fakat ben cok kanalli olmasini istiyorum farkli turler de muzik ve film kanallari bunu yayinciliga uzak oldugum icin goremedim boyle bir ozelligi varmidir 3,5 kanal yayin yapabilme durumu varsa beslemeyi ayni yerden mi yapmak lazim...

selamlar