Merhabalar,

Benim sunucumda yahoo ile ilgili su tip bir olay
gordum, belki sizde de aynisi oluyordur. Yahoo'ya kisa
bir sure icinde cok sayida mail yollamak isterseniz
yahoo sunuculari bir sureligine sizden gelen mailleri
reddedebiliyor. Eninde sonunda gidiyor mail (kuyruk
ile ilgili sureyi cok kisa tutmuyorsaniz)

Saygilarimla..

--- Mesut GÜLNAZ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Maılınızdekı Dns lerınızın yahoo yu
> cozdugunden emın olun. Yıne olmaz ıse Qmaıl
> loglarından ılgılı kısımları yollayınız.
> Mesut GÜLNAZ

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da

FreeBSD 6 kitabi cikti! http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6

Cevap