ya ben universitenin network gurubunda staj yapiorum da.bizden istenen
universite icinden bir kullanici universitenin mail sayfasina yada
universitenin diger sayfalarina girerken direk, universite disindan daha
onceden  belirlenmis sayfalara proxy uzerinden erisilmesi.ya da tam tersi su
an hatirlayamadim.