Biz de birkac yil once linux-emu ile deneyip belli bir yere kadar
gelmistik saniyorum. Saniyorum diyorum cunku hangi asamadan sonra
vazgectigimizi ben de Devrim de hatirlamiyoruz. (galiba java ve
runinstaller bir sorun cikarmisti) Net bir cevap olmadi ama konunun
cevapsiz kalmasi da icime sinmedi. :)

Orhan Berent

Cevap