*From:* Mucibirahman İLBUĞA [mailto:[EMAIL PROTECTED]
*Sent:* Friday, October 19, 2007 5:29 PM
*To:* freebsd@lists.enderunix.org
*Subject:* Re: [FreeBSD] BSDCONTR - canli yayin

Selamlar,
Nasıl anlayabiliyorsunuz :) Ben birşey göremedim henüz :) deneme yayını mı var?

Hata mı yapıyorum biryerlerde?

--
Saygılarımla,
Mucip:)

Ahmet Musa KOSALI yazmış:

Emegi gecen tum dostlara tesekkur ederim. Harika olmus

On 10/19/07, *Huseyin YUCE* <[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>> wrote:

Türkiye'de BSD sistemler üzerine düzenlenen ilk uluslararası konferans
olan ve 19 - 20 Ekim 2007 tarihlerinde
Marmara Üniversitesi Rektörlük, SultanAhmet, İstanbul, Türkiye de
yapılan I. Türkiye BSD Konferansını

mms://mediasrv.ulakbim.gov.tr/bsdcontr

adresinden canli olarak takip edebilirsiniz.

=-------------------------------=
19.10.2007 - 15:38:13
=-------------------------------=
Ogr. Gor. Huseyin YUCE
Marmara Üniversitesi
Bilisim Merkezi Sorumlusu
e-posta : [EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
web     : http://www.yuce.web.tr

Listeye soru sormadan once lutfen http://ipucu.enderunix.org sitesine bakiniz.

Cikmak icin, e-mail: [EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
Liste arsivi: http://news.gmane.org/gmane.org.user-groups.bsd.turkey
FreeBSD 6 kitabi cikti! http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6 <http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6>

--
Ahmet Musa KOSALI