Mesut hocam, "rkhunter" ile ilgili gonderdiginiz mail'de ciktilar yer almiyor
:)) Hocam, keylogger'lar genelde keyboard portu (aygiti)
uzerine yapilan "input" lari log olarak tutar. Konsola input olarak bir girdi
yapamaz, sadece okuyabilir.. Bu sebeple sizin konsolunuzun
bir satir asagiya dusmesi; yani SSH'da veya diger konsollarda "enter" a
basilmalarin sebebi baska seyler olabilir.

Konsolun size sundugu prompt disindan bir mudahele soz konusu ise, bunun komut
calistirmak seklinde olabilecegini sanmiyorum.
Bildiginiz uzere konsollar karakter aygitlarindandir. Eger bir konsoldan diger
bir konsola bir karakter basmak isterseniz bunu bir
dosyaya girdi yapar seklinde basarsiniz. (Aslinda UNIX/BSD/Linux isletim
sistemlerin hersey dosyalardan ve soketlerden ibarettir.)

sh # echo ""> /dev/ttyXX

Fakat diger konsol sizin konsolunuza mudahele ederken sadece karakter (stderr'e
dusen hatalar seklinde) olarak mudahele edecektir.
Mudahele edilen konsol ise bunlari bir string dizisi olarak kabul edecek ve
komut yorumlama islemini gerceklestirmeyecektir..

Acaba "enter"a basildigini dusundugunuz noktada, konsol size nasil tepki
veriyor ? Tekrar direk olarak kabuga (direk alt satira) mi
dusuyor yoksa kabuk prompt'u geri gelmemis kursor 1 alt satirda mi bekliyor ve
siz mudahele edince mi prompt geri geliyor ?

Mesut Hocam, ayrica gonderdiginiz ciktilari inceledim.. Sahsen cok enteresan
birsey goremedim. "crontab"a basit bir script
yazmanizi ve surekli olarak "last" ciktisini yani son giris yapan kullanici
ciktisini bir dosyaya tutmanizi onerebilirim.
Ayrica bir komut isletebilmek icin bir konsola sahip olmaniz gerekir. Eger bir
konsola sahip iseniz; bunu "w" ciktisinda
gorebilirsiniz.. Bu komutun ciktisini da surekli olarak bir dosyaya kaydedip
kontrol edebilirsiniz..

Saygilarimla..
Mehmet CELIK
Climb to the top of the charts!  Play Star Shuffle:  the word scramble
challenge with star power.
http://club.live.com/star_shuffle.aspx?icid=starshuffle_wlmailtextlink_oct

FreeBSD 6 kitabi cikti! http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6

Cevap