From: eduyarli [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Wednesday, November 14, 2007 1:25 AM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [FreeBSD] Squid Proxy Server'da Internet Problemi

Merhaba,
Easilix ile kurulmuş bir sunucu var.Firewall, Squid Proxy server, Ftp,
Apache, Mysql, Samba gibi servisler çalışıyor uzerinde.Kafamı kurcalayan
birkac soru var izninizle danısmak istiyorum.
www.xx.com isminde bir domainin host edildigini dusunun.Ben localden bu
adresi yazdigimda karsima Adsl modemin sayfası geliyor.Network dısından
herhangi bir sorun yok sayfa acılıyor.Ama localden www.xx.com yazdıgımda da
kendi sayfamın acılmasını istiyorum.Bunun icin nasıl bir yapılandırma yapmam
gerekiyor?

Bir diger takıldıgım noktada durup dururken internet baglantısı
kesiliyor.Bazende çok yavaşlamalar oluyor.Squid Proxy Server a restart
attigim zaman baglanti tekrar geliyor.Bunun cozumu icin bir fikri olan var
mi?

Cevap