Sahsen bunu denemedim ama sanirim bunun icin unix yada linux uzerinde kullandiginiz firewall yazilimi ile yapabilirsiniz . Ornegin bunun icin EnderUNIX deposunda PF + OpenBSD ile yapilmis bir ornek var.Bildigim kadari ilede gercek bir uygulama . http://www.enderunix.org/docs/load_balancing.pdf Sanirim bu sizin icin bir baslangic olur diye dusunuyorum. Kullandiginiz donanimlardan ziyade tam olarak nasil bir yapi tasarlamak istediginiz soylerseniz belki baska cozumlerde bulunabilir. Kolay gelsin
Arkadaºlar , hepinize selamlar; Elimde 1 adet Adsl 4096/1024 ba»lant¹ 1 adet static IP 1 adet G.Shdsl 128/128 ba»lant¹ 4 adet static IP
Bulunmakta ben bunlarla sunucu denemeleri yaparak her iki ba»lant¹y¹ birleºtirip
internet ç¹k¹º¹m¹ ve giriºimi nas¹l kullanabilirim. Bunlar¹ Linux ve Bsd
iºletim sistemleri kullanarak
yapmak istiyorum. bu iºlem için 2 adet celeron 433, 3 adet PIII 733 makinem
mevcut.
Nas¹l bir yol izleyece»im konusunda yard¹mc¹ olurmusunuz.

Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ

Gökhan ALKAN
http://www.bsdcontr.org/
www.enderunix.org/gokhan