Evet. Biz sadece ilgili dosyayı oluşturuyoruz ve gerekli yerine koyuyoruz.
Ancak derleme işlemini yapmadan önce isterseniz sisteminizde iligli dosyayı
bir taratın. Belki vardır. Kurmanıza gerek kalmaz.. yok ise dediğim şekilde
oluşturarak ilgili yerlere yerleştirebilir siniz...

From: Huseyin ERSOY [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Thursday, January 17, 2008 11:58 AM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] php hk.

bu dediğinizi tbz uzantılı paketi kurarken yapabilirmiyim. ports dan
kurmuyorum programları. tesekkurler

17.01.2008 tarihinde Mesut GÜLNAZ <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

Ports/lang/php5 içinde "make config" config komutunu verin. Burada karşınıza
çıkan ekrandan "apache modülü ile derle" seçeneğini işaretleyin. Daha sonra
"make clean" komutunu verin. Sonra da "make" daha sonra find ile hata
verdiği o dosyayı taratın ve olması gereken yere koyun.

İyi çalışmalar...