From: Gokhan Bayraktar [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Wednesday, January 16, 2008 11:56 AM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: FW: [FreeBSD] freebsd ve shoutcast

Öncelikle acilen shoutcasti terketmenizi tavsiye ederim. Icecast çok
daha akıllıca bir çözüm olacaktır.
Diğer detaylar için listedeki iyi insanlar sanırım yardımcı olacaklardır.

http://www.icecast.org/

Kolay gelsin,
Gökhan

Mesut GÜLNAZ yazmış:

> O halde yapı şu şekilde mi olacaktır?
>
> Ses kartından giren sesi bir client dinleyecek, ve bu dinlediğini
> server a iletecek, server da bu sesi herkese yayınlayacak? Peki bunu
> yapabilen arkadaşlar var mI? ya da NASIL sorusuna cevap nasıl
> bulabilirim? Hangi uygulama nasıl bir conf ile?
>

> Teşekkürler?

Listeye soru sormadan once lutfen http://ipucu.enderunix.org sitesine bakiniz.

Cikmak icin, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
Liste arsivi: http://news.gmane.org/gmane.org.user-groups.bsd.turkey

[...]