Selamlar, Squid-2.X serisinde, transparan modda "authentication" default olarak
kapili geliyor. Bunun birkac sebebi var.. Birincisi "Backend" haberlesmeler de
problem cikardigi icin, ikincisi de transparan proxy'nin varligini bilmeyen
kisilerin cikan uyarilari okumamasi ve kimlik dogrulamaya guvenmemesi yuzunden
kaynaklanmaktadir :)) Ikincisi biraz komik ama gercek.. Transparan modda
calistigi icin kimse onemsemiyor ve bircok sosyal problemler cikiyor..

Temelde bu ozellik transparan mod icin aktif edilebilir.. Kullandiginiz
Squid'in kaynak kodunda "acl.c" dosyasi icerisinde
# define AUTH_ON_ACCELERATION  0
olan degeri "1" olarak degistirip yeniden derlerseniz, istediginiz sekilde
calisacaktir..

-- Mehmet CELIK

________________________________
> From: [EMAIL PROTECTED]
> To: freebsd@lists.enderunix.org
> Date: Thu, 7 Feb 2008 08:19:04 +0200
> Subject: [FreeBSD] openbsd 4.2 squid transparent ve NCSA
>

> Herkese merhaba, openbsd 4.2 kurulu bir firewal üzerinde squid 2.6-13
> transparent olarak kurulu. Sorunsuz çalışıyor. Yapmak istediğim ise squid’in
> NCSA authentication yapması. İnternetten bulduğum dökümanlar ile squidi
> ayarladım. Squid transparent modda olduğu için kullanıcı tarafında explorerda
> herhangi bir ayar yapmıyorum böyle olunca kullanıcı adı ve şifre sormuyor.
> [...]

Need to know the score, the latest news, or you need your Hotmail®-get your
"fix".
http://www.msnmobilefix.com/Default.aspx

FreeBSD 6 kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6