From: Varol K���KKARALAR [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Wednesday, February 13, 2008 6:06 PM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] ./configure command not found

Merhaba

kurmaya çalıştığım port squid'e ait

"make config" yazarak konfigüre ettim ve kuruldu.

Bu arada her porta ./configure ile yapılmıyor mu konfigrasyonlar?

Tşk

İyi Çalışmalar

2008/2/13, Baris Simsek <[EMAIL PROTECTED]>:

merhaba

Demek ki source tree configure scripti icermiyor. Ls ile bakarsaniz zaten
olmadigini goreceksiniz. Programin bu sekilde kurulduguna emin misiniz? Belki
dogrudan make deyince kuruluyor. Hangi program bilmiyorum ama manualini
okumanizda fayda var. Bazi source larda autogen.sh vardir. Bu calistirilarak
configure olusturulur.

Diger yandan "port conf" icin demisiniz. Ne demek bu? FreeBSD'de portun
configurasyonu configure komutuyla olmaz. Configure, source dan kurulan gnu
yazilimlar icindir. Ports un mimarisi farklidir. Make derseniz zaten configure
edilecek parametreler sorulur size.

Bkz. FreeBSD kitabi, syf 172,173

İyi calismalar…

Baris Simsek