Başka bir uygulamadan kastınız farklı bir işletim sistemi ise windows
kurulumu yapıyorum ve windovs dickte bir problem oluşturmuyor.

disk üzerindeki bütün bilgileri buraya ekliyorum

maxtor
C 239
date: 27APR2004
Plus 8
Ata/133 HDD
40 gb
lba: 80293248
CODE: NAR61EA0

NOT: ingilizcem biraz sorunlu ve birazda acemi oluşumdan nasıl kontrol
edecegimi bilmiyorum:( kontrol için gereken farklı bir bilgi varsa
yazarsanız onlarıda eklerim.

21.03.2008 tarihinde Mesut GÜLNAZ <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

Cevap