Eğer DNS lerinizi de /etc/resolv.conf dosyanızı

nameserver 212.156.4.7

gibi girdiyseniz sorularınıza cevaplar şu şekilde olabilir.

1 - nslookup www.google.com.tr

Ya da

ping www.google.com.tr

2 - root ile login olduktan sonra "passwd sifresi_yanlis_olan_kullanici_adi"

Örnek "passwd mesut"

Komutu ile şifreyi istediğiniz şifre verebilirsiniz.

3 - gateway = ağ geçidi (tam türkçesi ADSL modeminizin ya da sistemde router
varsa onun ip sini yazacaksınız)

4. soruyu atlamışız. Sanırım hallettiniz.

5 - nameserver adından da anlaşılacağı üzere DNS demektir. DNS yerine ADSL
modeminizin IP sini ya da bildiğiniz birkaç DNS IP sinden birini
yazabilirsiniz.

Örnek "212.156.4.7"

Tüm bunları /etc/rc.conf ve /etc/resolv.conf dosyalarını "ee" ya da "vi"
editörü ile editledikten ve kaydettikten sonra

"/etc/netstart" komutunu verip aktifleştirerek de yapabilirsiniz.

Size de iyi çalışmalar...