From: Mesut GÜLNAZ [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Friday, March 28, 2008 9:04 AM
To: 'freebsd@lists.enderunix.org'
Subject: RE: [FreeBSD] BIND SORUNU

pkg_info | grep bind

ile kurulu olup olmadığını öğrenin.

Bu komuttan sonra "bind" ile ilgili bir satır geliyorsa kurulu demektir.

Gelmiyor ise boş gelmesi lazım ki bu da kurulu değil dmektir.

Kurulu değil ise: /usr/ports/dns/bind94 dizini altına girerek "make install"
komutu ile kurun.

Kurulu ise yine /usr/ports/dns/bind94 altına giderek "make deinstall" komutu
ile kaldırın ve sonra "make clean" komutunu verin. Ardından da "make
install" komutunu vererek kurun.

Dosyalarınız /var/named/etc/namedb/ altına gelecektir.

İyi çalışmalar...