From: Umit Bozkir [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Saturday, April 05, 2008 12:57 AM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] Açık Akademi artık yok!

  Selamlar,

On Tue, 1 Apr 2008, Baris Simsek wrote:

> De erli EnderUNIX  yeleri,
>

>  ki amat r n ( smail Yenig l ve Bar    im ek) idealist d   ncelerle
> hayata ge irdi i A  k Akademi Yay nevi bug n itibar  ile t zel
> ki ili ini sonland rm  t r. Daha a  k ifadeyle yay nevimiz
> kapanm  t r.  ubat 2004'ten bug ne kadar 8 kitap   karan yay nevimiz
> karl l   n  kaybetti i ve bir s redir zarara ge ti i i in art k
> kapat lmas  uygun g r ld . Zira kitaplar tamamen kurucular n maa lar
> ile bas lmaktayd  ve zarar  daha fazla s spansiye edecek durumumuz kalmad .

  Mesaji gec gormeme ragmen 1 Nisan sakasi olmasini o kadar cok isterdim ki...

  Ilk kitabin ciktigi tarihten itibaren Acik Akademi'nin tanitimi ve Turkiye'de
bu tur cabalarin desteklenmesi gerektigini dusundugumuzden LKD'den insanlarla
birlikte Acik Akademi yayinlarini LKD stantlarinda sergiledik.

> Yay nevi tecr besi zararla kapatm   olsak da bize ve literat r m ze
>  ok  ey katt    i in mutluyuz. Ticari baz  meseleleri   renmek ad na
> bizim i in iyi bir okul oldu. Yazman n daha iyi   renmeye vesile
> oldu unu ke fetmemize yard mc  oldu. T rkiye'de kitap okuyucusunun  ok
> az oldu unu bir tak m istatistiklerden  te g z m zle g rerek   renmi
> olduk. Ca alo lu'ndaki yay n d nyas  ile muhabbet geli tirmi  olduk.
> Yaz n T rk insan n n kitap okumad   n  ve bu nedenle pek  ok
> yay nevinin yaz aylar nda iflasla y zy ze kald   n    rendik. Velhas l pek
> ok  ey   retti bu i  bize.

  Her ne kadar sizin kadar zorlanmamis olsak da stantlarda Turkce icerigin,
Turk bir yazarin yazdigi bilisimle ilgili kitaplarin Turkiye'deki Ozgur-Acik
Kaynak yazilim camiasinda umdugumuzdan az itibar gormesi bizleri de oldukca
fazla uzdu. Ancak tum bunlar harcanan cabalarin bosa gittigi anlamina gelmez.
Acik Akademi, konusunda "ender" kitaplar yayimlayarak bir baslangic yapmistir.
Bundan sonra gelecekler icin ortada yabana atilmayacak bir birikim vardir.

  Calismalarinizin ayni azimle devamini dilerim.

FreeBSD 6 kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6
Listeye soru sormadan once lutfen http://ipucu.enderunix.org sitesine bakiniz.

Cikmak icin, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
Liste arsivi: http://news.gmane.org/gmane.org.user-groups.bsd.turkey