  From: Sinan
  To: freebsd@lists.enderunix.org
  Sent: Thursday, April 24, 2008 1:07 PM
  Subject: [FreeBSD] freeBSD tomcat script..!!!

   Merhaba arkadaslar uzun bir uğraş sonucu tomcati kurup calistirmayi basardim
yanliz bir kac sorunum var enderunix in sitesindeki tomcat icin olan start
scriptini kullaniyorum fakat script calismiyor bunun

  nedenide "Neither the JAVA_HOME nor the JRE_HOME environment variable is
defined At least one of these environment variable is needed to run this
program"  bu hata bashprofile dosyasına bir takım

  tanımlamalar yapmak gerekiyor olusturduğum kullanıcı adı tomcat dizin olarak
da "/usr/local/tomcat5.5" bu dizin tanımlı , simdi tomcat kullanicisinin
bashprofile dosyasını nasil bulurum ve bulduktan sonra icine

  ne gibi tanimlamalar yapmam gerekiyor bu scripttin calismasi icin , ikinci
sorumda admin girisi yapamiyorum tomcate bu neden kaynaklanabilir su anda
server.xml ve tomcat-users.xml dosyalarında bir deisiklik

  yapmadım default tanımlarla  girmeye calisiyorum ama giremiyorum aklima gelen
cozum yolu serv server.xml dosyasından disardan login olabilmek icin bir
tanimlama yapmak ama baya bir arastirdim oyle bir

  tanimlama yok bu konuda yardımcı olursanız cok sevinirim saygılar....

Cevap