Merhabalar,

baglama islemi yaparken read-only secenegi ile dener misiniz?

Ornek;

mount -t ufs -o ufstype=ufs2,ro /dev/wda1 /mnt/

ces 200 yazmış:
kurulu sistemim openbsd, bağlamaya çalıştığım sistem freebsd (ufs2)
mount -t ufs -o ufstype=ufs2 /dev/wda1 /mnt/
yapıyorum olmuyor. büyük ihtimalle kurulumda bir hata var, kurarken de
tanıtmamış olailir miyim hdd yi?