From: Necati Ersen SISECI [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Monday, June 30, 2008 10:50 AM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] interface trafikleri

Merhaba Mesut hocam,

Cacti'yi denediniz mi?
Cacti ile cok kolay bir sekilde yapabilirsiniz. Yapmaniz gerekenler ise,
izlemek istedigini sunucularda SNMP  yi acmak
ve cacti kuracaginiz sunucuda, apache, php, mysql ve bir kac tane php
modulunu yuklemek.
Sadece, ethernet arayuzlerini degil, islemci, bellek, disk, takas alani
gibi degerleri de cacti arayuzunden
izleyebilirsiniz.

Kolay gelsin.

Necati Ersen SISECI
EnderUnix Core Team Member
EnderUnix SDT ~ Turkey
http://www.enderunix.org

Mesut GÜLNAZ yazmış:

> Merhabalar daha önce de sormuştum ancak tüm uğraşılarıma karşın
> başaramadım.
>
> Sunucularımızın interface trafiklerini belirli bir yerde görüntülemek
> istiyorum.
>
> Mrtg ve gd yi sisteme kurdum. Snmp yi kurdum ancak nasıl konfigüre
> edilebileceklerini tam anlayamadım.
>
> İnterface ler fxp bunun nasıl yapılacağı ile ilgili bir döküman bulmam
> da yardımcı olabilir misiniz? yada eğer elinizde varsa gönderebilir
> misiniz?
>
> * *
>
> *İyi çalışmalar...*

> [...]

FreeBSD 6 kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6