Merhabalar,

OpenBSD'de #sysctl -w ddb.panic=0  komutu ile panic sonrasi otomatik
reboot yaptirilabilyor. FreeBSD icin de sanirim benzer bir secenek
vardi.

Tabi bunun calismasi icin kernel'da bazi seceneklerin aktif edilmesi
gerekebilir.

http://www.freebsd.org/doc/en/books/developers-handbook/kerneldebug-options.html

Huzeyfe ONAL
[EMAIL PROTECTED]