Portslardan linux-firefox ve linux-flashplugin9 kurun. rc.conf'ta
linux_enable="YES ise bunu calistirabilirsiniz. DesktopBSD'de spesific
bir sey var mi bilmiyorum, ama ben evde de iste de freebsd kullaniyorum,
tek sikayetim bu flash olayi. BSD altinda linux-firefox kullanin diyorum
ama onda kimi sitelerde bazi problemler cikiyor. Normal BSD icin olan
firefox'ta aldiginiz verimi BSD ustunde linux-firefox ile alamiyorsunuz.

Orhan Berent

FreeBSD 6 kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6