Peki ya " gggooogggllleee.com " adında bir domain varsa.o zaman ne olacak?

-----Original Message-----
From: Ahmet FIRAT [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Wednesday, October 08, 2008 11:52 AM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: Re[3]: [FreeBSD] DNS Server

Merhaba

Sanirim tekrar bi yanlis anlama var

bahsi gecen DNS server CACHE hizmeti veren bir dns domain kaydi olmayacak
olay su

ben dns e google.com kaydini sorguladim ve bana dedi ki 62.2.2.2 bu gercek
ip si google in

fakat kullanici gggooogggllleee.com diye bir seyi yanlislikla sordu dns
bakti domain kaydi yok ve benim onceden girdigim dns kaydindaki ip yi
yazmasini istiyorum yani 1.1.1.1 e gidecek
sizin dediginiz seklini ben kullaniyorum bir nevi park sayfasi icin fakat bu

anlattigimi yapan bir dns server istiyorum

Saygilarimizla...