Kendi paketleri dışında paket yükleme özelliği mevcut ama. Clamav karışık
bir yapı. Tamamen entegre edebilebilirmi bilemiyorum.

From: Mucibirahman İLBUĞA [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Sunday, October 19, 2008 11:15 PM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] PFSense Firewall?

Selamlar,
Peki ayrıca yükleme yaparak yani siteme clamav yada başka bir tarayıcı
ekleyerek virüs taraması özelliğini de eklemek mümkün mü?

Kolay gelsin,
Mucip:)

Ali KAPUCU yazmış:

Pfsense de dediklerinin hepsi var ama virüs tarama yok. Maalesef. Ama
digerlerini hepsini kolalıkla yapabilirsin. Dediğin gibi taş gibi FreeBSD
var.