Selamlar,

son mesajimda sizden ftp-proxy icin girdiginiz kurallari istemistim.
Onlari gonderebilirseniz daha hizli cozum bulabiliriz. Ozellikle
ftp-proxy kullanirken birden fazla cikis ip adresi kullaniyorsaniz her
bir cikis ip adresi icin farkli ftp-proxy prosesleri kullanmaniz ve -a
parametresi ile cikis iplerini yazmaniz gerekir.

Huzeyfe ONAL
huze...@lifeoverip.net
http://www.lifeoverip.net

Ag guvenligi listesine uye oldunuz mu?