Date: Tue, 10 Feb 2009 15:59:12 +0200
From: ser...@emirci.com
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [FreeBSD] Antivirus

Freebsd 6.4 kullanıyorum qmail+qmailscanner vpopmail bir de pf var pf de log
lara baktıgım da anormal fazla dns logu görüyorum aklıma ilek gelan clamav bir
işe yaramıyor ve sistem de virus yada trojan var olmadığına emin olmam için ne
gibi bir yol izlemem gerekiyor.

teşekürler
Kendinizi ifade edin: giriş sayfanızı Live.com ile istediğiniz biçimde
tasarlayın.
http://www.live.com/getstarted

Cevap