Selamlar,
Bu listede Qmail kullanan çok fazla kişi olduğunu biliyorum. Bu yüzden sizlere de danışmak istedim. Kusura bakmayın...

Normalde Qmail'i (Qmailtoaster) Squirrelmail ile kullanıyordum Ancak deneme amaçlı IMAP yardımı ile Thunderbird (Findoz) kullanmayı planlıyorum. Fakat Türkçe dizin isimlerinde sorun var!

Yani Squirrelmail'de düzgün görünen Türkçe dizin isimleri IMAP ile Thunder birdde düzgün görünmüyor. Bunun tam tersi de geçerli: Thunderbirdde yarattığım Türkçe dizinler de Squirrelmail'de düzgün görünmüyor!

En kötüsü bu iki yöntem ile yaratılmış Türkçe dizin isimleri sistemde (CentOS 5.2) dosya ismi olarak bozuk görünüyor?!

Daha önce bu tür sorun ile karşılaşan var mı? Çözümü nasıldır?

--
Kolay gelsin,
Mucip:)

FreeBSD 6 kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6