> [vasc - Jeu. Jul. 20 22:22:38 2006]:
>
> (My French is not very good, but here goes)
>
> Good morning,
> I recently downloaded the beta version Freeciv 2.1.0-beta1 and I have a
> problem :
> just as a city begins to build Adam Smith's, the game closes
automatically.

> How can I fix this?
>
> Thank you, in advance, for your reply.
>
> Cordially,
> Sébastien Tissanié

> Vasco Alexandre da Silva Costa

Do you still get this bug in recent versions of Freeciv
(Freeciv-2.1.0-rc1)? If yes, please could you send a back trace or a
clue about a failed assertion?

In French:
Est-ce que vous pouvez toujours reproduire ce bug dans les récentes
versions de Freeciv (à savoir Freeciv-2.1.0-rc1)? Si oui, s'il vous
plait, envoyez-nous une trace du crash ou n'importe quel indice qui
puisse nous faire comprendre ce qu'il se passe?