Dobré ráno,

zřejmě tu kličku vymysleli až později....:-(

Hint: Napište natvrdo do URL za otazník version=1.0.0. (http://geoportal.
cuzk.cz/WMS_ORTOFOTO_PUB/WMService.aspx?version=1.0.0
(http://geoportal.cuzk.cz/WMS_ORTOFOTO_PUB/WMService.aspx?version=1.0.0))

Využije to chyby, kterou mají v ČÚZK na ERDAS map serveru. Sice stejně vrátí
verzi 1.1.1, ale obejde to ten INSPIRE skript, který je pověšený na verzi
1.1.1 a obohacuje výsledek o namespacy.

oky???

Radek Augustýn