2013/2/8 hanoj <eha...@gmail.com>:
> *** výborně!

> *** Způsob zobrazování WMS (a podobně i TMS) je velká bolest GIS
> desktopů, jediný kdo to má obstojně vyřešeno je OSM editor JOSM -
> fixuje měřítko WMS a stahuje/kešuje dlaždice dle potřeby na pozadí
> nezávisle během vektorové práce. Z web aplikací hezky řeší WMS/TMS
> např. OpenLayers.

CUZK ma WMTS servery a QGIS je podporuje, ale myslim ze az asi od
vyvojove verze 1.9.
URL zadane v QGIS musi obsahovat SERVICE=WMTS&REQUEST=GetCapabilities,
takze napriklad
http://geoportal.cuzk.cz/WMTS_ZM/WMTService.aspx?SERVICE=WMTS&REQUEST=GetCapabilities

Jsou tam ale nejake bugy v QGIS, EPSG 900913 mi funguje ale chybi
vychod republiky, 4326 nefunguje, asi problem zaokrouhlovani, zeptam
se autora.

Radim