2013/6/3 hanoj <eha...@gmail.com>:
> [...]
> uzemi, budu asi muset použít GKÚ transforamci, protože souřadnice
> identických bodů SKPOS nebo jim podobné nejsou veřejné :-( Potom zašlu
> do konference parametry a postup. Je nějaký deadline, kdy je ten klíč
> potřeba, např vydání Qgis 2.0?
>
> Shrnutí výsledků testů na 26 CZEPOS bodech (více na konci e-mailu):
> Stávající klíč CZ max odchylka x,y <0,5 metru, z <2 metry
> Stávající klíč SK max odchylka x,y <3 metry, z <50 metrů
> Nový klíč "CZ+SK prázdný od Radima" max odchylka x,y <15 metru, z <2 metry
> Nový klíč "CZ+SK můj" max odchylka x,y <2 metry, z <2 metry

Tak to je skvele a velice rychle zvladnute! Mohl byste dat postup a
vysledky na nejakou webovou stranku ktera bude mit dostatecnou
zivotnost, aby se na to dalo odkazovat? Az budeme za par let
premyslet, kde se ty parametry vzaly.

Do QGIS 2.0 by to melo stacit tak do konce cervna, coz je
predpokladany termin release, ja ale asi koncem cervna nebudu k
dispozici takze radeji co nejdriv. Zaroven jsem ale v QGIS listu
otevrel otazku udrzby te databace CRS, protoze je to dost
netransparentni, takze nevim jak to cele dopadne. Kazdopadne by se to
melo protlacit i do GDAL.

> PS: na slovesku je veřejný grid JTSK<->JTSK03 po 1km, takže by asi šel
> "jednoduše" udělat transformační grid pro CZ:
> http://www.gku.sk/docs/JTSK03_JTSK_2013.xls
> http://grass.fsv.cvut.cz/gwiki/S-JTSK-Grid

Tak to by bylo asi uplne nejlepsi, ja nemam s gridem zkusenosti, jak
je to s rychlosti?

Radim