Jef pridal v 7805af3c do srs.db sloupecek noupdate a nastavil true pro
5513, 5514, 5221, 2065,102067, 4156, 4818 takze v pristim weekly build
uz by mely byt zachovany hodnoty ze QGIS zdrojaku.

Jinak GDAL bere EPSG z libgeotif a co je v libgeotif je popsano zde:

http://svn.osgeo.org/metacrs/geotiff/trunk/libgeotiff/csv/README

Maji tam gcs/pcs.override.csv, takze tam by asi mely byt pridany ty
nove parametry. chce to ale nastudovat jak to vlastne funguje. Je
treba mit na mysli, ze parametry z epsg.org jsou spravne, ale pro dve
ruzna uzemi, zatimco my potrebujeme jine parametry, ktere zahrnuji obe
uzemi. EPSG data baze (dosti slozita) muze definovat vice transformaci
pro jeden CRS, bohuzel v QGIS je to prilis zjednoduseno a k jednomu
CRS EPSG je prirazen jeden towgs84 (tedy 1-1 misto 1-N).

Radim