Zdravim diskusi,

resim problem se zobrazenim SVG symbolu v Geoserveru pres WMS

Postup byl nasledujici

1) Prevedeni bunek z DGN do SVG pomoci FME 2012

2) Vyvoreni SLD souboru s odkazy na SVG soubory se symboly

Problem je, ze pri zobrazeni SVG symbolu pres WMS dochazi pri priblizeni k
jejich orezu. SVG z FME jsou jsou zapsana podle standardu SVG. Tento
problem se ale neprojevoval u vsech SVG. V priloze posilam problemovy SVG
symbol Zahrada a neproblemovy SVG symbol Sad.

Zjistil jsem, ze na tento orez ma vliv parametr viewbox v SVG. Kdyz doslo k
jeho zvetseni, orez symbolu se jiz neprojevoval. Puvodni SVG jsem
zobrazoval i v QGIS, Inkscape a v prohlizeci (Chrome) a tam problem s
orezem neni. Na orez ve WMS melo vliv i meritko. V oddaleni se symbol
zobrazoval normalne pri priblizeni doslo k jeho oriznuti (viz obrazek
zahrada_gs_meritko.jpg).

Setkal se nekdo s timto problemem?

Pouzil jsem Geoserver 2.4, data byla ulozena v PostGIS 1.5, OS Windows 7

Soubory

https://www.dropbox.com/sh/lwoed9blml9s6de/PNwy8eVMAM/svg_geoserver/zahrada.svg-
puvodni SVG symbol Zahrada z FME u ktereho dojde k orezu pri
priblizeni

https://www.dropbox.com/sh/lwoed9blml9s6de/ETJCGowhRk/svg_geoserver/sad.svg -
puvodni SVG symbol Sad z FME, ktery se zobrazuje ve WMS spravne ve vsech
meritkach

https://www.dropbox.com/sh/lwoed9blml9s6de/aBVMFSIi3j/svg_geoserver/zahrada_viewbox.svg
-
SVG symbol Zahrada se zvetsenym viewboxem na 10x10 (vytvoreni ctvercoveho
viewbox), po teto uprave se jiz zobrazuje v poradku i pri priblizeni

https://www.dropbox.com/sh/lwoed9blml9s6de/8_GhFK5uO-/svg_geoserver/zahrada_gs_meritko.jpg-
porovnani zobrazeni puvodniho SVG symbolu Zahrada v zavislosti na
meritku

https://www.dropbox.com/sh/lwoed9blml9s6de/fTA_jKPIIV/svg_geoserver/zahrada_gs_porovnani.jpg-
porovnani zobrazeni puvodniho a upraveneho
SVG symbolu Zahrada

Predem diky za kazdou pomoc

Simon