Trochu váhám - myslím si, že by bylo fajn sejít se osobně, ale na druhou
stranu, formálně se ustanovit můžeme i virtuálně.

Je někdo, kdo s tím má zásadní problém? Pokud ne, zvolíme termín, podle
počtu přihlášených navrhuji buď hangout (umožňuje přenos zvuku i videa)
nebo IRC/Jabber chatovací místnost.

Na Ostravě pak můžeme uspořádat řádnou valnou hromadu a nabírat další členy.

Jachym

Jachym Cepicky
jachym.cepicky at gmail.com
http://les-ejk.cz