Zdravim,

Dne 1. ledna 2014 17:18 Jáchym Čepický <jachym.cepi...@gmail.com> napsal(a):

[...]

> Potřebujeme stránky, na nich potřebujeme wiki, pomocí které bychom mohli
> zorganizovat příští schůze. Služby Google berte jenom jako nouzovku.

na univerzite / v GRASS komunite spravuju nekolik wiki (mediawiki),
nebyl by problem pridat dalsi. Pokud o to bude zajem, zeptam se na
vedeni katedry. Nemyslim si, ze by s tim mohl byt problem. Technickou
podporu tedy klidne zajistim.

> Rosťa Neték na něčem dělá, návrh loga se mě osobně moc líbí, ale někoho
> by mohl dráždit, že je dost pragocentrický.

;-) Nestudoval soucasny primator Prahy take v Olomouci ? :-)

> Myslím, že na GIS Ostrava by se slušelo svolat řádnou Valnou hromadu. Na
> GIS Ostrava je přihlášena prezentace o našem Sdružení.

+1

Diky za pripravu, Martin