No, na ten zabaged se to asi uzlí u nás. Ale zabaged může třebas sloužit jako
podklad taxačce při zhotovování...
Těžko říct.

-----Original Message-----
From: freegeocz-boun...@fsv.cvut.cz [mailto:freegeocz-boun...@fsv.cvut.cz] On
Behalf Of Jachym Cepicky
Sent: Thursday, March 20, 2014 1:12 PM
To: Svobodná geoinformační infrastruktura
Subject: Re: [FreeGeoCZ] cestni sit uhul

nejakej seminář by to chtělo ..

jak psal Jelen: lesní hospodářksý plány jsou IMHO obchodní tajemství. Na druhou
stranu LČR jsou státní podnik a bylo by zajímavé, jak moc by byli "sdílní".

Mě jde v tuhle chvíli o lesní cesty. Jestli jsou napasovaný na zabaged .. no to
je tázka, jestli byla první slepice nebo vejce a podle toho bych viděl tu
dostupnost.

PGP: http://les-ejk.cz/pgp/JachymCepicky.pgp
@jachymc