No, na jednu stranu máš pravdu, ale na druhou - zpytplikovej katalog, když je
udržovanej, protože to někdo udržovat chce, je lepší než státní, kterej nikdo
nechce.

Existuje geoportál inspire, který je ale výslovně na inspire věci, a často to
instituce vnímají už teď jako "přežít inspire".

V rámci geoinfostrategie zase asi vznikne geoportál, ve kterym budou open data
(to by asi bylo ono).

A potom ještě vzniká národní sada prostorových objektů - což např. já chápu jako
univerzální výměnný formát pro všechny ve státě používaný data státem.

Ale národní geoinfostrategie se (v rozporu s proklamací) zabývá hlavně vztahem
stát-stát, už méně stát-občan (aktivista).

Jenom kecám.

Já se teď nic pytlíkova nechystám. Bylo by fajn mít místo, kam se buduo ukládat
zdroje, na které se narazí, ať už známé (katastrální mapy) nebo méně
(statistický úřad). Teď o ničem centralizovaném nevím.