No, je to xml, takže se dá použít XSLT. Nebo skript jednoduchej v
podstatě v čemkoliv...
Jde o to, co z toho chceš tahat. Jestli chceš mít komplet strukturu, nebo
jestli ti stačí jen geometrie plus JPRL. Ale neni to tak těžký. Čte se
to jak knížka. Že by bylo něco volně dostupnýho hotovýho nevim (já něco
psal, ale to už neni moje, takže ti to nemůžu dát).

Je;