Radku,

mám to obráceně :-D

Základními cíli sdružení jsou zejména:
    * propagovat používání a vývoj nástrojů FOSS (Free and Open Source
Software) pro geomatiku, geoinformatiku, geodézii a kartografii,
    * podporovat tvorbu, sdílení a publikování volně dostupných a otevřených
dat a informací, zejména geodat, v souladu s obecně uznávanými standardy,

IMHO OSM by byly v pohodě, klidně s Bing/Googlem jako další vrstvou

Nekritizuju, nedávám návod, jenom si tak přemýšlím. Klokan je někde kolem? Co
máme udělat pro to, epsg.io přešlo na openlayers/leaflet a používalo to primárně
osm?