Já věřím, že by se s MapBoxem dalo dohodnout na rozumných podmínkách ... i když
vím, že to ortofoto zatím opravdu nemají, pořád bych se mu snažil dát přednost.

No, já tu službu nedělal, nekritizuju. Fanatismus mám v popisu práce - doufám,
že si to nikdo nebere osobně

Just my 0.02

On Mon, Mar 31, 2014 at 11:26:41AM -0400, Vaclav Petras wrote:

>      omezeni je nad 25000 zobrazeni za den...i kdyz mam proti politice
>      googlu osobne vyhrady,tak bohuzel porad je GoogleMaps API nejdal,
>      lidem se to libi (a to prodava, ve vsi ucte OSM vypada strasne) .. ted
>      nedavnou jsem delal zakazku, a byl jsem opravdu rozhodnut, ze nechci
>      pouzit GM, ale vzhledem k tomu, ze se mi nektery veci v Leafletu
>      proste nepodarily, tak jsem stejne po GM nakonec sahl...
>
>    Já vidím hlavní výhodu GM v tom, že mají ortofoto a vypadá to, že lidem se
>    to líbí, a ortofoto+streets je teď na GM default.

> [...]

Jachym Cepicky
e-mail: jachym.cepicky at gmail com
PGP: http://les-ejk.cz/pgp/JachymCepicky.pgp
@jachymc